بایرن مونیخ4-نورنبرگ0:طوفان سرخ ذخیره های طلایی

 

Germany: Bayern Munich - 1. FC Nurnberg, Rafinha  

 

 بایرن در روزی که با بازیکنان ذخیره اش مقابل نورنبرگ قرار گرفت، توانست با نتیجه پرگل 4-0 به پیروزی برسد.

 

با توجه به قطعی شدن قهرمانی بایرن در رقابت های این فصل بوندس لیگا و در پیش بودن دیدار حساس مقابل بارسا، هاینکس در ین دیدار تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرد و از ترکیب اصلی تیم، تنها فن بویتن و ریبری از ابتدا به میدان رفتند.

 

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه بازی موقعیت های خوبی را توسط شکیری، ریبری و بواتنگ از دست داد. سرانجام در دقیقه 5، باواریایی ها توسط بواتنگ به گل رسیدند. ضربه کرنر بایرن و دفع ناقص مدافعان حریف، به بواتنگ رسید واو هم با ضربه والی، دروازه حریف را باز کرد.

 

حملات بایرن بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 17، ماریو گومز گل دوم را به ثمر رساند. این بار بواتنگ در نقش گلساز ظاهر شد و با یک پاس دقیق، گومز را در موقعیت گلزنی قرار داد. این ملی پوش آلمانی هم به راحتی دروازه حریف را باز کرد.

 

این گل هم از شدت حملات بایرن کم نکرد و رافینیا در دقیقه 24، برتری بایرن را باز هم افزایش داد. پاس پیزارو در دهانه دروازه به رافینا رسید و او گل سوم را به نام خود ثبت کرد.

 

در ادامه نورنبرگ تلاش کرد تا مانع از خوردن گل های بیشتر شود و در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

 

در ابتدا نیمه دوم تیم میهمان صاحب یک ضربه پنالتی شد اما استارک، دروازه بان امروز بایرن، توانست ضربه سیمونز را دفع کند تا دروازه بان باواریایی ها بسته بماند.

 

در دقیقه 54 شکیری حساب کار را 4-0 کرد.  ضربه کرنر ریبری به هافبک سوئیسی رسید و او با شوت پای چپ، دروازه شافر را باز کرد.

در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بایرن در روزی که خیلی از ستاره هایش را در اختیار نداشت، به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند. 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 24 فروردين 1392 ا 22:35 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.